onsdag den 23. juli 2008

2 nye serier


Efter nogle dage uden ATC-kort, så havde jeg, igår, endelig fået tid til at sætte mig og få lavet nogle kort, igen.
Det blev til to serier igår.*
Den ene er jeg nogenlunde tilfreds med. Det er den der ses herover.
Den anden serie var jeg mere tilfreds med. Måske fordi jeg er ret glad for sådanne sandfarver.
Det er serien der kan ses herunder:

I mellemtiden er jeg også kommet med i en Yahoo-gruppe, hvor man bytter ATC-kort.
Det er en flok vældig søde mennesker.
I den gruppe kan man hver måned melde sig til nogle swap og her til aften har jeg så fået lavet august måneds swap.
De kan dog ikke vises her endnu, da de endnu ikke er sendt afsted til modtageren.
Når de er sendt afsted, så skal de nok blive offentliggjort her på siden også.
Hvis du selv skulle være interesseret i at være med i denne hyggelige og sjove gruppe, så kan du finde den her

Ingen kommentarer: