fredag den 11. juli 2008

2 færdige

Så lykkedes det mig at få de to første kort, i min første serie, færdige.
Og jo, det er bestemt nok noget jeg kunne gå hen og blive grebet af.
Og noget jeg måske kommer til at bruge mange mørke vinteraftner på.


De er måske lidt tamme at se på, for nogle, men jeg kunne godt forestille mig at det er sådan jeg vil lave mine.

Ikke med for meget stads på.


Men lad os nu se, det kan jo værer at det ændre sig hen ad vejen *S*


Kortene her over er de første to jeg har lavet.

Hav nu lige i baghovedet at jeg aldrig har lavet noget med Scrap før, så jeg skal lige ind i det *S*

Jeg har med alle mine kort givet dem den samme baggrund.

Baggrunden indeholder informationer om min hjemmeside her, hvilke Nr. serie det er og hvilket kort i den serie og hvilke Nr. kort det er alt i alt.

Som det ses her, på denne bagside.

Den bagside man kan se fortæller følgende om kortet:

Det er den første serie jeg nogensinde har lavet.
"A" fortæller at det er det første kort i den serie.
Card No. fortæller hvor mange kort alt i alt jeg har lavet gennem tiden, så det kort man ser her er altså det aller første nogensinde.

I denne serie har jeg yderligere 2 kort, som forhåbenligt kommer en af dagene.

Ingen kommentarer: