tirsdag den 16. september 2008

Tid til kort

Jeg så fik jeg endnu engang tid til at lave lidt kort.
Det blev til følgende:

Denne kalder jeg "Tea 4 2"


Denne her hedder "Glitterfly", da den virkelig glimter.
Det er en af den slags serier man laver, hvor man er nød til at skynde sig at støvsuge bagefter, for ikke at have glimmer ud over hele hytten *G*


Bagefter blev det til denne blå serie, som jeg valgte at kalde "Blue kaos"
Engelsk og dansk er blandet for at symbolisere kaoset *G*
Jeg synes nemlig den her serie på en eller anden måde endte med at blive kaotisk, men på en måde, der stadig gør at man kan holde du at se på den (Synes jegHehe..)

Til sidst blev det til denne serie, kaldt "Golden love"


Ja, det er altså hvad man kan nå når man alligevel sidder hjemme, spæret inde en hel dag, sammen med en syg søn.